Komputery, oprogramowanie, www, bezprzewodowo, ... - Wyr?bista stronka!

Mario - 22 Sierpień 2006, 16:10
Temat postu: Wyr?bista stronka!
Kiedy? przypadkiem w necie znalazłem t? stronke http://www.beksinski.pl/ i wywarła ona na mnie spore wrażenie. Klimat jest niesamowity i muzyka również. Wykonanie stronki jest również perfekcyjne. Szkice zawarte w tej strone naprawdę mog? się podobać, nawet mi :) chociaż się tym nie interesuje. Polecam stronke...
mOoNiEq - 23 Wrzesień 2006, 14:09

nie no masakra,
stronka miazdzy i to poteznie. łał, dawno nie widzialem takiego artu :)

Paula - 23 Wrzesień 2006, 14:38

Nie znam się na takich rzeczach, ale przyznam, że ta stronka jest niesamowita. Zgadzam się z Mario, muzyka ?wietna, grafika również, jak i całe wykonanie.. Bardzo mi się też podobaj? zamieszczone tam fotografie i grafiki... super :)
Naprawdę warto obejrzeć t? stonkę :)

kaczy - 23 Wrzesień 2006, 19:16

Mówi?c krótko- Beksiński to klasyka. Strona faktycznie dobrze wykonana, a co do samej muzyki... jej autorem jest Zbigniew Preisner, a więc również klasyka sama w sobie :)

Zapraszam serdecznie na: preisner.com.

piterr27 - 7 Październik 2006, 15:43

kaczy,
Nio muzyka fajna , a Zbigniew to ja nie wiem :)

Neo - 7 Październik 2006, 16:21

Layout całej strony wglada nieĽle, robi spore wrażenie. ciekawa animacja z tymi hmm "nitkami" bo nie bardzo wiem jak je inaczej okre?lić. klimatyczne muzyka, momentami bardzo mroczna .

8/10

Agressiva - 8 Październik 2006, 22:49

Stronka bardzo fajnie się prezentuje, prace beksińskiego znam do bardzo dawna, aczkolwiek nie szukałam jego strony www, bo jednak egycja ksi?żkowa / posterowa jest bardziej trOO :D
stronka jest bardziej wizerunkiem i wizytówk? webmastera, który jednak bardzo fajnie dopasował j? do klimatu beksińskiego

PS. nie ogladajcie jego prac, jego synek Tomus nie bez powodu popełnił samopójstwo (powiesił się) ;)

Marlenka - 10 Październik 2006, 11:34

stronka super robi niesmowite wrażenie :D