Zarejestruj się u nas lub też zaloguj, jeśli posiadasz już konto. 
Portal Portal   Regulamin  Pomoc FAQ  Szukaj Szukaj  Grupy Grupy  Foto Galeria Foto Galeria  Profil Profil  Uœmieszki Usmieszki 
 


Poprzedni temat :: Następny temat
SimPlus - Prepaid Info
Autor Wiadomość
Neo 



Wiek: 40
Dołączył: 14 Cze 2005
Posty: 2472
Skąd: Piotrków Tryb.
  Wysłany: 21 Listopad 2005, 19:13   SimPlus - Prepaid Info



SimPlus jest usług? typu pre-paid, działaj?c? na zasadzie przedpłaty w sieci cyfrowej Plus GSM. Za dokonywanie poł?czeń i wysyłanie wiadomo?ci SMS płacisz z góry.

Oznacza to, że do momentu wyczerpania limitu na swoim koncie Simplus lub do momentu upłynięcia okresu ważno?ci możesz swobodnie wykonywać poł?czenia, a także wysyłać wiadomo?ci tekstowe SMS. Simplus pozwala Ci dodzwonić się do każdego miejsca w Polsce oraz do wybranych krajów na ?wiecie i przyjmować rozmowy z Polski oraz całego ?wiata.

Zalety usługi pre-paid:

żadnego abonamentu
żadnych rachunków
pełna kontrola kosztów
dostęp do zasięgu sieci Plus GSM
praktyczna, bezpłatna Poczta Głosowa
możliwo?ć wysyłania i otrzymywania krótkich wiadomo?ci tekstowych SMS
przesyłanie danych i dostęp do Internetu



Fakty o Simplusie:

Simplus jest usług? bez abonamentu miesięcznego.
Do zasilania konta służ? Telekarty Simplus.
Procedura zasilenia konta polega na przekazaniu telekodu odczytanego z Telekarty w sposób okre?lony przez operatora w materiałach informacyjnych. Zalecane jest zasilanie konta przed jego wyczerpaniem lub upływem okresu ważno?ci.
Twój aktualny limit na koncie jest zwi?zany z mikroprocesorow? Kart? Simplus.
Limit pocz?tkowy jest ważny przez okres 30 dni od momentu wł?czenia się do sieci.
Zasilenie konta rozpoczyna kolejny okres ważno?ci uzależniony od rodzaju użytej Telekarty Simplus i podany w cenniku Telekart Simplus.
Okresy ważno?ci nie sumuj? się.
Przy zasileniach wielokrotnych wybierany jest najkorzystniejszy dla Użytkownika okres ważno?ci.
Po upływie okresu ważno?ci dla usług i poł?czeń wychodz?cych lub od momentu, w którym cały limit został wykorzystany pozostaje jeszcze 30 dni, podczas których można przyjmować poł?czenia oraz zasilać swoje konto.
Każde poł?czenie z Działem Obsługi Klienta Simplus podlega jednorazowej opłacie bez względu na czas jego trwania. Automatyczna informacja dla Użytkowników Simplus dostępna jest przez 24 godziny na dobę.
W godzinach od 7:00 do 19:00 można dodatkowo uzyskać poł?czenie z konsultantem.
Szczegółowy wykaz poł?czeń obejmuje okres ostatnich 4 miesięcy poprzedzaj?cych datę zgłoszenia ż?dania.
Poł?czenia wychodz?ce podzielone s? na poł?czenia do numerów wewn?trz sieci Plus GSM i poł?czenia wychodz?ce do innych sieci oraz poł?czenia międzynarodowe. Taryfikowane s? według cennika.
Opłaty za poł?czenia krajowe naliczane s? za każde rozpoczęte 60 sekund poł?czenia.
Za każde rozpoczęte 30 sekund poł?czenia międzynarodowego naliczana jest połowa stawki minutowej.
Polkomtel S.A. zastrzega sobie możliwo?ć czasowego blokowania poł?czeń z wybranymi krajami.
Poł?czenia z numerami alarmowymi s? bezpłatne.
Poł?czenia pod numery rozpoczynaj?ce się od cyfr - 800 i - 700 s? zablokowane z wyj?tkiem numerów podawanych przez zewnętrznych dostawców usług audiotekstowych z zakresu numerów podanych w cenniku usług Simplus.
Opłata za poł?czenie z sieci? Internet dotyczy również poł?czeń z numerami: 601 100 321, +48 601 100 321, 601 100 123 oraz +48 601 100 123.
Opłata za poł?czenia z WAP dotyczy również poł?czeń z numerami: 601 100 234 i +48 601 100 234.
Każdy Zestaw Simplus zawiera pocz?tkowy limit na usługi i poł?czenia wychodz?ce.
Wszystkie ceny podane s? w złotych polskich.



Jak uzupełnić konto SimPlus?
Aby zasilić swoje konto Simplus, dzwoni?c ze swojego telefonu komórkowego Simplus, postępuj następuj?co:

zdrap pasek kryj?cy tajny telekod
zadzwoń pod bezpłatny numer 5555
zastosuj się do nagranych instrukcji
wprowadĽ tajny telekod znajduj?cy się na Telekarcie Simplus
czekaj na potwierdzenie przeprowadzonej operacji zasilenia konta (usłyszysz potwierdzenie �Za chwilę limit na Twoim koncie Simplus zwiększy się o warto?ć wykorzystanej Telekarty Simplus�)
zakończ poł?czenie
poczekaj, aż otrzymasz krótk? wiadomo?ć tekstow? SMS �Konto zasilone. Prosimy wył?czyć i wł?czyć telefon�
wył?cz telefon, a następnie wł?cz go ponownie
wprowadĽ kod PIN
Ta sama instrukcja znajduje się na tylnej stronie Telekarty Simplus. Jednorazowo możesz zasilić swoje konto Simplus korzystaj?c z więcej niż jednej Telekarty Simplus.



Zasilenie konta Na RAZ, DWA, TRZY*
Zasilenie jest możliwe wył?cznie z telefonu Simplus, który chcemy zasilić. Po zdrapaniu paska kryj?cego tajny 14-cyfrowy TELEKOD z karty zasilaj?cej należy wpisać z klawiatury telefonu sekwencję:

*123*TELEKOD#

a następnie nacisn?ć zielon? słuchawkę w telefonie "zadzwoń"(wizerunek słuchawki).
Po krótkim czasie Użytkownik otrzyma i wy?wietli się na ekranie informacja o statusie operacji zasilenia:
KONTO ZASILONE. PROSIMY POCZEKAĆ NA SMS
NIEPOPRAWNA SKŁADNIA POLECENIA
NIEPOPRAWNY TELEKOD
Po poprawnej operacji w ci?gu kilku minut Użytkownik otrzyma krótk? wiadomo?ć tekstow? SMS "Konto zasilone. Prosimy wył?czyć i wł?czyć telefon"
Następnie należy wył?czyć i wł?czyć ponownie telefon Simplus


*usługa dostępna dla Użytkowników Simplus posiadaj?cych dodatni limit na koncie

Obja?nienia:
KOD "*123*" - oznacza "zasil konto Simplus"
Znak # kończy sekwencję
_________________
The Faster the Speed, the Bigger the Mess !
 
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright by piotrkowianie.com © 2005-2016
Za wszystkie zamieszczone treœci na forum redakcja piotrkowianie.com, nie ponosi odpowiedzialnoœci.