Zarejestruj się u nas lub też zaloguj, jeśli posiadasz już konto. 
Portal Portal   Regulamin  Pomoc FAQ  Szukaj Szukaj  Grupy Grupy  Foto Galeria Foto Galeria  Profil Profil  Uœmieszki Usmieszki 
 

» Regulamin
Regulamin

REGULAMIN PORTALU PIOTRKOWIANIE.COM

Aktualizacja 21.12.2007

UWAGA - Rejestrując się na forum wyrażasz zgodę na otrzymywanie e-mail'i od Administracji (na adres e-mail podany w profilu użytkownika)


1. Wybór nicka (ksywy, imienia) nowo rejestrującego się użytkownika.
Każdy nowo rejestrujący się powinien wybrać nick wyraźnie odróżniający się od już istniejących. Próby rejestrowania się pod nickami wulgarnymi lub obraźliwymi będą likwidowane natychmiast po ich dostrzeżeniu, a wykryci sprawcy ba(na)nowani na stałe.

2. Całkowitą i wyłączną odpowiedzialność za swoje wypowiedzi ponoszą ich autorzy.

3. Jedna osoba może mieć TYLKO JEDNO konto, jeśli niepamiętasz danych do Swojego konta, możesz pisać do Admina maila z prośbą, po weryfikacji może dostaniesz hasło. Za założenie 2 konta grozi najpierw ostrzeżenie, później kasacja obu oraz ban na IP.

4. Wszystkie treści niezgodne z prawem polskim, międzynarodowym oraz netykietą będą kasowane natychmiast po ich znalezieniu, przy notorycznym pisaniu przez tych samych użytkowników grozi to samo...

5. Nie wolno męczyć Admina bądź Modka na gg, PW, ani też na forum. To też są ludzie i mogą nie być w humorze, więc zamiast pomocy dostaniesz ostrzeżenie. Mogą także nie mieć czasu (co w przypadku tych pierwszych jest bardzo częste) więc jeżeli odmówią odpowiedzi z braku czasu spróbuj później.

6. Zabronione jest oszukiwanie cenzury np "sl-owo", jeżeli koniecznie musisz użyć wulgarnego słowa napisz je w formie s***o.

7. Zachowanie "spod budki z piwem" nie jest mile widziane na Forum. Pamiętaj, że kultura świadczy o Tobie. Prosimy o szanowanie ludzi nowych, nie obeznanych na forum, którzy chcą zobaczyć o co chodzi i co się tutaj dzieje. Staramy się też nie 'rzucać mięsem' jeden na drugiego, Jeśli już dojdzie do spięć to unikamy rozwiązywania problemu na forum (można wyjaśnić sobie wykorzystując prywatne wiadomości lub GG czy coś w tym stylu). Jeśli nie potrafisz kulturalnie rozmawiać - nie korzystaj z forum.

8. Zabrania się umieszczania w podpisie treści o charakterze reklamowym. Od tego jest pole w profilu: Strona WWW
(jedynie za pozwoleniem administracji możecie zamieścić link do strony www w podpisie). Również W sygnaturkę nie wstawiamy żadnych wulgaryzmów. Zabrania się umieszczania w podpisach tekstów obrażających innych, które mogą być tematem dyskusji i niepotrzebnych spięć.

9. Prosimy o przestrzeganie w miarę możliwości podstawowych zasad ortografii i interpunkcji (żeby było wiadomo o co chodzi), a także unikania częstych literówek. Przed wysłaniem wiadomości można ją przeczytać w celu poprawienia pewnych błędów lub skorzystać z Fukcji PISOWNIA => . Jeżeli w jednym zdaniu będzie więcej niż 3 błędy to NA NIC nie pomogą bajki o dysleksji. Dysleksja to trudności ze zrozumieniem czytanego tekstu i trudność z sensownym łączeniu słów w zdania (a zawsze od koleżanki można słownik ortograficzny pożyczyć ).

10. Tematy zdublowane (o tej samej tematyce) będą kasowane lub zamykane.

11. Jeśli decydujesz się na założenie tematu to postaraj się aby był on czytelny dla innych, a jego tytuł dawał jak najwięcej informacji o treści postu. To samo dotyczy treści postu - postaraj się zamieścić jak najwięcej informacji. Dzięki temu, że temat będzie miał wiele wspólnego z treścią łatwiej będzie znaleźć informacje w wyszukiwarce.

12. Przy publikacji zdjęć i jakichkolwiek innych materiałów z innych serwisów, trzeba pamiętać o przestrzeganiu praw autorskich.

13. Stosujemy się do poleceń osób odpowiedzialnych za prawidłowe funkcjonowanie forum, tj. Administratorów i Moderatorów.

14. DUżE LITERY stosujemy tylko na początku zdań, w skrótach literowych, i celu wyrażenia sporadycznych emocji. Nie piszemy "trawką" tzn. np. WiTaM wSzYsTkIcH

15. Masz jakiś problem i szukasz pomocy na forum? Pamiętaj, że wiele osób je ma i większość z nich musimy rozwiązywać my, dlatego zanim zadasz pytanie postaraj się zadziałać na własną rękę, poczytać FAQ (Frequently Asked Questions), przejrzeć stare wątki na forum czy skorzystać z wyszukiwarki. Pokaż, że potrafisz sam poradzić sobie z większością problemów.

16. Jeśli jesteś nowy w społeczności internetowej, to może warto zapoznać się z netykietą, jest ona pewnym wyznacznikiem zachowania się w internecie Netykieta

17. Wpisywanie_w_profilu_zbyt_długich_ciągów_znakó w powoduję nieproporcjonalne rozciąganie okien na Forum - nie rób tego. Złamanie tej zasady jest równoznaczne z natychmiastowym BA(na)NEM.

18. Nudzi ci się? To nie zakładaj bzdurnego tematu, lepiej poczytaj sobie książkę lub pooglądaj telewizję. No, albo na kompie pograj . ;)

19. Tematy w których dyskusja (lub najczęściej kłótnia) znacząco odbiegnie od głównego wątku będą usuwane w całości. Dotyczy to również osób które notorycznie doprowadzają do powstawania takiej sytuacji - także będą usuwane w całości.

20. Admin to nie święty mikołaj. Prezentów nie rozdaje. Chyba, że zasłużycie, wtedy "prezent" należny Wam otrzymacie.

21. Teksty nie na temat i głupie wpisy będą kasowane przez Administratorów Forum bez zastanowienia.

22. Nie zakładaj topicu w którym zadajesz pytania typu - "Dlaczego usuneliście mój temat?" - bo zniknie coś więcej niż temat...

23. Cytując czyjąś wypowiedź cytuj TYLKO tą część której dotyczy Twoja wypowiedź.

24. Przez flood na forum rozumiemy pisanie wiadomości bezpośrednio pod poprzednią swoją wiadomością (czyli niejako nigdy nie odpowiadamy sobie, tylko komuś). Jeśli zajdzie potrzeba dopisania czegoś użyj przycisku EDYTUJ

25. Pisząc na Forum nie używamy wulgaryzmów!

26. Jakiekolwiek treści erotyczne zostaną natychmiast usunięte z forum, a właściciela tych treści odpowiednio „nagrodzimy”.

29. To jest Forum nie czat. Wyjątek stanowi dział "Porozmawiaj" gdzie możesz pisać o wszystkim i o niczym ;)

30. Kolor czerwony jest zarezerwowany dla Administratorów i Moderatorów Forum

31. W dziale "Internet sieć globalna" jest zakaz reklamowania for i swoich stron bez napisania minimum 20 postów na forum.

32. W podpisach nie umieszczamy żadnych animacji. Bardzo rozpraszają przy czytaniu.

33. Zdjecia na forum umieszczamy według naszej instrukcji : http://piotrkowianie.com/viewtopic.php?p=3713

34. Nie znanie regulaminu nie jest wytłumaczeniem ! Zastrzegamy prawo do zmiany regulaminu. O wszystkich zmianach każdy użytkownik zostanie poinformowany drogą e-mail

35. Serwis nie jest słupem ogłoszeniowym zatem nie reklamujemy i nie agitujemy do serwisów o tej samej tematyce.

W przypadku otrzymania 3 ostrzeżeń Użytkownik zostaje pozbawiony możliwości wysyłania postów, a w "nagrodę" dostaje range - lub

Niedostosowanie sie powyzszych zasad bedzie skutkowalo usunieciem postu, ostrzezeniem lub w wyjatkowych przypadkach banem na okreslony czas lub bezterminowo.

Groźby i kary.
1. 3 ostrzeżenia = zakaz pisania
2. Usunięcie: posta lub konta
3. Ban

Dziękujemy, pozdrawiamy i życzymy miłego korzystania z naszego forum

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright by piotrkowianie.com © 2005-2016
Za wszystkie zamieszczone treœci na forum redakcja piotrkowianie.com, nie ponosi odpowiedzialnoœci.