No niezły burak z tego reklamuj?cego. Dzwoni z problemami jak by ten biedny operator infolinii był czemu? tu winien. Wiadomo ze technika czasem zawodzi a jego nikt nie oszukał chcieli mu kase bez żadnego ale oddać to sie burak pieni komu? do ucha przez telefon. Ja to bym chyba nie wytrzymał i go zwyzywał albo na solo sie gdzies na miescie umówił
Ale cóż tu dużo mówić - jaki rozum taka gadka Pozdrawiam
Tzn s?dzę, że gdyby rozmowa nie była rejestrowana to powiedział by temu go?ciowi co nie co Bo mnie by raczej trafiło w którym? momencie. Ale wiadomo, jak kto? dzwoni na jak?? infolinie w celu zgłoszenia jakiej? awari oczekuje,ze zostanie to naprawione od ręki.
_________________ The Faster the Speed, the Bigger the Mess !
Wiadom? rzecz? jest iż reklamuj?cy oczekuje jak najszybszego rozwi?zania problemu. Płacisz to wymagasz. Nie zawsze jest to jednak możliwe.
Jestem ciekaw jak operator ten zachował by się gdyby nie była ta rozmowa nagrywana
Długo szukałem ale wreszcie znalazłem odpowiedni temat na napisanie wam tego.
Samo słowo reklama już Ľle się kojarzy, szczególnie w Polsce, bezmy?lnie i natarczywie pooblepianej tre?ciami marketingowymi blehh. Ten filmik dla Cadbury przypomina, że reklama może być czym? pozytywnym. Może być czym? co, o zgrozo, chce się ogl?dać.
_________________
>>> Gość <<<
Tu siedzimy i gadamy
Tu możesz być razem z nami
Tu możesz być happy
Jak czego? nie wiesz pomożemy Ci !!!
Piotrkowianie.com
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach