Zarejestruj się u nas lub też zaloguj, jeśli posiadasz już konto. 
Portal Portal   Regulamin  Pomoc FAQ  Szukaj Szukaj  Grupy Grupy  Foto Galeria Foto Galeria  Profil Profil  Uœmieszki Usmieszki 
 


Poprzedni temat :: Następny temat
Rolkarstwo w Piotrkowie
Autor Wiadomość
puzzel 




Wiek: 23
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 6
Skąd: Piotrków :/
  Wysłany: 12 Marzec 2010, 19:39   Rolkarstwo w Piotrkowie

Wiosna idzie sniegi topnieja, czyli zaczynamy sezon na rolki. Gdzie najczesciej jezdzicie po naszym Piotrkowie, jak długo czasu spedzacie na nich???. Przechodzac juz do sedna sprawy jesli zebrało by sie dosc duza liczbe osob, chciałbym zeby w naszym miescie powstało cos takiego jak KKF(Krakowski Klub Freestylowy) Jest to grupa ludzi interesujacych sie łyżwiarstwem organizujaca spotkania na lodowisku. W naszym przypadku było by to rolkarstwo. Dało by rade cos takiego zrobic u nas?? :] Jesli byly by chetne osoby pisac pod moj nr Gadu 8198131 lub przez poczte puzzel@interia.eu
 
 
   
Krakersik 




Dołączyła: 09 Lis 2007
Posty: 227
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 16 Marzec 2010, 17:08   

Jedyne na czym umiem jeĽdzić to wrotki. Na rolkach mam problemy z zatrzymywaniem. A gdzie jeżdżę? Po własnym osiedlu, co by sobie obciachu nie narobić :D
 
 
   
puzzel 




Wiek: 23
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 6
Skąd: Piotrków :/
Wysłany: 21 Marzec 2010, 12:57   

Nie ważne czy wrotki czy rolki ważne zeby uskładac grupe osób tak około 15 i zorganizowac jakies przejazdy przez miasto o ustalonej wczesniej godzinie i dniu :]
 
 
   
ata 




Dołączyła: 02 Gru 2009
Posty: 71
Skąd: stad
Wysłany: 21 Marzec 2010, 18:04   

oki tylko uwazajcie na dziury....bo jak male kółko wpadnie w taka dziurke to moze byc problem :)
_________________
trzeba robic melanż i sie nie przyzwyczajac....
 
 
   
Lordi 




Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 204
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 30 Marzec 2010, 12:46   

ata napisał/a:
bo jak male kółko wpadnie w taka dziurke to moze byc problem :)
Oj wyczuwam tu własne nieszczę?liwe przeżycia, zwi?zane w wrotkami/rolkami. :lol2:

puzzel, z ta 15 to chyba trochę za wcze?nie. Masę osób jest jeszcze wtedy w szkołach/pracach itd. A i na ulicach jest bardzo duże natężenie ruchu. Zbyt duże prawdopodobieństwo,że komu? się co? stanie :)

Pomysł ogólnie fajny. Jestem ZA !
 
 
   
cyb3rpunk. 



Dołączył: 08 Sie 2008
Posty: 16
Skąd: PTHC
Wysłany: 30 Marzec 2010, 13:04   

Puzzlowi chyba bardziej chodziło o grupę piętnastu osób niż o godzine 15:00 ;)
_________________
:o
 
 
   
ata 




Dołączyła: 02 Gru 2009
Posty: 71
Skąd: stad
Wysłany: 30 Marzec 2010, 19:43   

a czemu nie w 15 osob i nie o 15 :) :):)
15 na raz nie rozjada...
_________________
trzeba robic melanż i sie nie przyzwyczajac....
 
 
   
puzzel 




Wiek: 23
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 6
Skąd: Piotrków :/
Wysłany: 4 Kwiecień 2010, 22:42   

Dobra jeszcze raz w skrócie. Chodziło mi o to zeby zebrac tak około 15 osób interesujacych sie jazda na rolkach. Zalozyc wlasne forum. Umawiac sie w dane dni o danej wczesniej godzinie na jazde po miescie. Np: Daje post na forum ze w sobote 10 kwietnia o godzinie 19:30 spotykamy sie przed głownym wejsciem do parku. I jedziemy do jakiegos umowionego wczesniej celu. No cos w stylu jakis klub piotrkowskich rolkarzy xD i chce sie dowiedziec czy bylby ktos zainteresowany :D
 
 
   
Lordi 




Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 204
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 13 Kwiecień 2010, 18:52   

Wnioskuje,że spotkanie nie doszło do skutku w zwi?zku z tragedi? sobotni?. A co do tego co piszesz to tak jak bys założył Piotrkowska Grupę Rolkarsk?.
 
 
   
puzzel 




Wiek: 23
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 6
Skąd: Piotrków :/
Wysłany: 8 Maj 2010, 20:43   

To nie mialobyc sptkanie tylko przyklad dalem :D
 
 
   
Lordi 




Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 204
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 23 Październik 2010, 17:04   

A cokolwiek Ci się udało? Bo ja na mieście wrotkarzy czy też rolkarzy nie widuję w ogóle :P
 
 
   
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Copyright by piotrkowianie.com © 2005-2016
Za wszystkie zamieszczone treœci na forum redakcja piotrkowianie.com, nie ponosi odpowiedzialnoœci.